To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Tuesday, May 15, 2007

Power Ego

I söndags skulle jag vara riktigt duktig och skriva lite mer på min uppsats....jo visst. Somnade efter ishockeyn och efter att min ena hylla med filmer kollapsat. Vaknade av att jag tyckte mig höra min telefon som ringer. Det var Lisa som sa att hon och hennes syster stod utanför och att vi skulle spela spel och dricka lite. Karin skulle också komma. Så jag travade med Lisa och Malin till Lisas ställe och travade hem igen vid 00.00. Hade då Lisa och Karin i släptåg. Där spelade vi Buzz och somnade sedan. Personligen utser jag mig till Champion för jag vann allt vi spelade !!! Power ego till mig!!!

Rollers årsmöte var igår. God mat och helt okej sammankomst. Dock kommer en del personers läskiga personligheter fram ibland. Vann lite priser och blev officiellt utagen till att sköta Rollers hemsida. Om någon är intresserad så finns det en länk i sidan. Men jag är inte riktigt färdig med den, men den som väntar på ngt gott väntar ju alltid för länge...
Ni kan också välja att rycka på länken nedan...

http://rollers-bowling.blogspot.com

Nu ska jag försöka skriva mer än de tre sidor jag skrivit på min uppsats. Den ska nämligen in imorgon till handledaren och ska läsas igenom. Ju mer man skriver desto mer feedback får man...alltså borde jag inte få någon. Uppsatsen ska vara 12-15 sidor och jag har skrivit 3...knappt....sorgligt..

Imorgon är det körlektion som gäller 9,15. Sedan blir jag upphämtad av mamma och mormor. Vi ska då till sjukhuset i Lund med mormor. Sedan kör mamma mig till skolan så jag kan lämna in uppsatsen och låna rätt bok. Lite tight morgon...ska slappa hela kvällen sen...unna mig det

No comments: