To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Friday, May 04, 2007

Update

Nu är jag hemma hos päronen igen. Eller de är inte hemma men principen...
Min moster är här med mormor som brutit lilla överarmen. Fick prova på vad mitt kommande arbete kommer inkludera med lyft och ge piller osv.

Har även betalt lite räkningar idag. I och med att internet vägrar funka hemma hos mig så får man passa på när man är här. Sen har jag sökt lite på böcker (läs singular) till min uppsats.

Någon hade spytt på bussen som jag åkte hem. Lukta pyton i drygt en halvtimme. Tänker på de som åkte enda från Malmö...
Började själv må lite illa när vi nästan var framme....

Hade förresten körlektion igår. Sen bokade jag in mig på teoriprov....i slutet av juni...fanns inget tidigare, bara när jag börjat jobba och man kan inte ta ledigt direkt...

Nu ringde det...det var farfar som sa att hela deras lägenhet var vattenfylld (läs sovrummet). Orkar inte med mer problem...nu lägger jag mig...goodbye

Ska jag fixa lite andra saker på mina andra bloggar (har en ny....)
Sen ska vi käka lite beställmat och sedan mysa till det lite här "hemma".

Ska försöka återkomma så fort som möjligt men när man inte har internet hemma så blir det när det blir.

No comments: