To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Thursday, May 17, 2007

Get Busy

Är åter igen hemma hos päronen. Kommer tyvärr att få hålla på såhär varje gång jag vill ha internet....extremt irriterande. Ska iväg och handla hem lite prylar imorgon....mat alltså. Ska till Maxi i Toftanäs. Älskar att gå där...hittar alltid ngt roligt + att de har filmer extremt billigt där.

Igår var man iväg först på körlektion, sen på sjukhuset och till sist och lämnade in råmanuset. Fikade sedan med några från klassen. Kul att det är så många som ska läsa vidare. Alla jag pratat med ska det. Efter hade jag och Lisa lite filmkväll och såg Green Street Hooligans (Hooligans i Sverige) och Polisskolan 2. Den först nämnda var extremt mycket bättre än jag trodde...dock infann sig ett störande moment i slutet....mer säger jag inte för er som inte sett den....Pete e iaf NIIIIICE..
Den andra har jag sett tusen gånger innan och det är lika kul varje gång!

Vi gick sedan en runda i regnet för att leta efter det mytomspunna Konsum....hittade inget och vi bestämde att vi skulle ta upp jakten när det blev finare väder.

Idag började jag se Lucky Number Slevin. Har velat se den ett bra tag nu. Hann dock bara se en halvtimme innan päronen ringde och frågade om jag ville med dem hem. Detta ville jag då jag som sagt behöver internet och sällskapet är där inget fel på.
Ska försöka se färdigt filmen imorgon eller i helgen åtminstone. Hatar att inte se färdigt en film direkt.

Nu ska jag göra lite annat skit här på internet och sedan försöka läsa boken jag lånade igår på skolbibblan. Lycka till säger jag...boken heter Modern Litteraturteori 2....just det..

1 comment:

Lojsie said...

kunde inte låta bli utan kollade upp konsum på nätet. Det ligger inte alls särskilt nära. Örnvägen .