To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Monday, May 28, 2007

Zodiac

Blev ingen Pirates 3 igår. Istället blev det Zodiac. Mycket bra film även om den slöar till lite på slutet. Kan vara att man inte satt bekvämt den sista halvtimmen (filmen varar ju för fanken 2,30 och ni som känner mig vet att jag älskar korta filmer..) Robert Downey Jr och Jake Gyllenhaal var fantastiskt bra, så även alla birolls karaktärer. De gjorde definitivt filmen, jämfört med handlingen. Samtidigt kan jag inte säga att handlingen var urusel när det liksom är baserat på en verklig händelse och så (som allt annat) och det var MYCKET spännande emellanåt. Dock var där ngt på slutet som gjorde att det mer kändes desperat och jag vet inte riktigt om jag har fått alla lösa trådar att hänga ihop...

Innan bion var det Fagans som gällde. Jag tycker det är super mysigt där och igår var där inget folk heller. Åt deras super goa mat, dock är där för dyrt...men jag antar att man får vad man betalar för....

Ska hem till lägenheten när som helst, så det blir inte blogg på ett tag. Istället ska/måste det bli uppsats. Ska försöka sammanställa de få testresultat som jag har, men det får gå ändå...

Nu ska jag sticka, då jag förhoppningsvis skrivit lite mer på uppsatsen.

C U l8er alligator
4 a while crocodile

No comments: