To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Friday, May 11, 2007

Smålands update

Hello!
Back with the pears. Längtar dock tillbaka till friheten i lägenheten. Dock måste jag stanna tills söndag....blää

Kul i onsdags med lite Smålands och lite student allrum. Är det någon mer än jag som minns något...tveksamt...

I torsdags var det Km i Rollers. Gick sådär..men nöjd ändå.

Pallar inte skriva mer...

Ladda ner och lyssna
VÄGSKÄLET - ONE MORE TIME

Gör inte samma misstag som Lisa....det är gruppen som heter
ONE MORE TIME och låten heter VÄGSKÄLET

1 comment:

Lojsie said...

haha, jag inte minns jag då särskilt mycket. Deklarerade inte jag typ "neard-power" eller något sådant? *fniss*