To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Saturday, May 19, 2007

Cinnamon buns, yummy!

Nu blir det snart av hemåt. Ska först baka kanelbullar. Sen blir det stress hem och byta om och äta. Sen kör mamma mig till Karin. Sen är det fest i Malmö resten av lördagen...och en bit av söndagen misstänker jag. Söndag ska jag ha till att packa upp alla grejjer som jag har med mig hem i från och det som jag köpte igår, bland annat filmer och en massa dricka. Sen MÅSTE jag skriva på uppsatsen också.

Vad jag inte ska göra är sola. Gjorde det igår och nu är jag helt bränd på armar, axlar, ben och fötter. Eventuellt ansiktet, men jag utvecklar inte brun färg, utan antingen blir jag röd eller mega fräknig....det senare har uppstått i ansiktet. Hoppas det inte syns för mycket dock, jämfört med hur det brukar se ut. Kort sagt...jag ska inte sola imorgon.

Hela kvällen igår uppdaterade jag BK Rollers hemsida. Det tog jätte lång tid eftersom blogger inte kan de vanligaste kommandonen....men men...
Nu måste jag verkligen sticka.

Bye bye

No comments: