To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Monday, May 07, 2007

Rock bottom

Snacka om att Ryssland står överst på min hatlista när det gäller ishockey. Innan var det Canada och Tjeckien som samsades men nu har Ryssland hoppat överst på listan. Sådant fusk och våld var längesedan man såg....orkar inte gå in mer på det men jävla ********

Nu ska jag förbereda lite inför min uppsats. Känner verkligen att det kommer att gå skit. Tidigare har jag varit ganska säker på vad jag ska skriva osv, men nu känns allt bara botten. Sen är jag typ fast i Genarp och måste hjälpa till med mormor, mamma och farmor och farfar grejjen och allt annat som går fel just nu.....orkar inte mer.

Fattas bara att man går in på ladok och hittar ett G2, G3 eller tom U1....jäkla skit

No comments: