To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Saturday, May 26, 2007

The "..." subscription

Igår ägnade jag två timmar till att ringa runt till Lunds energi, Lunds stadsnät, AFB och Siemens nånting. Allt detta för att jag vill ha internet i min lägenhet. Inget hjälpte och allt som allt blev svaret på min fråga att jag skulle tillbaka till affären. Nu är det så att jag var i affären där jag köpt datorn i början av veckan och de hänvisade till ett nummer. När jag ringde detta nummer ledde det till ett annat nummer och så vidare. Allt detta resulterade då i att jag skulle gå tillbaka till affären en gång till. TRÖTTSAMT! Pappa hängde med idag, när jag stack till affären, som moraliskt stöd. Ni skulle bara veta vad han kan åstadkomma med sin mördarblick och pondus. Detta resulterade dock inte i ett fungerande internet, utan det blev något i still med att de ringer i nästa vecka och att någon kanske eventuellt kommer och tittar på det. Hmmm...

Ikväll ska jag iväg med familjen till några vänner. Ska bli trevligt. Vi träffas inte så ofta, tyvärr. Sen är det ju Morsdag imorgon och då ska jag även slutföra mina test till uppsatsen. Förhoppningsvis blir det Pirates 3 på kvällen....hoppas hoppas....men samtidigt känner jag att det kommer bli stressigt.....först fika med de gamla päronen och sedan ska testet genomföras och det tar nån timme...sen hem....hmmm

Det "härliga" är att jag inte skrev alls på min uppsats igår...eller inget och inget....jag skrev faktiskt en halv sida. Men samtidigt måste jag försvara mig för jag kan inte skriva de sista sidorna när jag inte har testresultaten än...faktiskt...

Igår såg jag på Desperate Housewives säsong 2 hela dagen. Tittade helt plötsligt på klockan och då var hon 23.00. Den serien är sådan så man tycker det är pinsamt att titta för man vet aldrig vad som händer och jag känner alltid med karaktärerna. Samtidigt vill man veta fortsättningen så det blir ett avsnitt till och sedan bara ett till och sedan är klockan 23.00...

Nu ska jag passa på att surfa runt...hmm...inte så mkt att kolla kanske...men man får passa på när man har internet...

Guuuud vad jag skriver "..." hela tiden.....

No comments: