To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Saturday, August 25, 2007

1000 visitors!

Gud vad roligt att det har hittat hit så mycket folk som läser min blogg så ofta!
I'll try keep up the good work if you do!

Sitter här och skriver med den mest avancerade frisyren som jag någonsin haft. Har precis varit hos frisören och det känns som om det är jag som ska gifta mig, istället för att jag är gäst. Hoppas att det itne är för fancy bara för bröllopet ska inte vara i kyrkan. Men men, annars så har jag natten att se fram emot då jag ska få ner frisyren med alla des klämmor, gummiband och tuperingar. Lycka till! Ja, tack!
Nu ska jag slappa lite, för jag kan ju inte vila när jag har den här frisyren och sedan är det lika bra att byta om och sminka sig och allt vad där är.

Bye bye

3 comments:

Lojsie said...

Varför skulle gästerna vara mer stylade i ett kyrkobröllop än i ett icke-kyrkligt?

Du får ta bilder på frisyren så jag kan se sen!

Kram!

Jessica said...

Grattis till 1000 besökare - verkligen kul!!! :)

Jexxie said...

Lojsie: Jag har tagit bild, ska försöka lägga upp sedan när jag kommer hem till Lund.

Jessica: Tackar tackar!