To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Tuesday, August 28, 2007

Work all day, sleep all night

Idag skule jag jobba 7-16 och även samma tid imorgon. Men så blev det inte. En utav de som skulle jobba kväll blev sjuk så jag fick stanna kvar till 21. I gengäld blev jag ledig imorgon, vilket skulle varit min sista dag. Nu blev det det idag istället. Inget mer jobb alltså. Ska dock anmäla mig till bemanningsenheten imorgon. Skillnad när man bara jobbar en dag i taget än när man har ett helt schema och har hur mycket som helst inplanerat.

Nu har jag en vecka på mig att fixa allt på min att göra lista innan skolan börjar. Det mesta går ut på att städa. Dock gjorde jag en utav sakerna igår, nämligen sorterade alla viktiga papper i mitt nyinköpa arkiv. Eller, jag köpte arkivet för någon månad sedan, men inte tagit tag i det än.

Nu ska jag ta ngt att äta och sedan lägga mig. Är hungrig och mega trött.

No comments: