To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Monday, August 13, 2007

Natasja

Idag var jag, mamma och pappa och träffade hunden som är blivande mamma (Natasja) till vår blivande hund. Hmmm konstig mening. Hon var väldigt söt iaf. Längtar. Dock ville ägaren att alla valparna skulle ha ett namn som började på samma bokstav som kullen hette. Detta skulle bli kull V. Detta var lite tråkigt eftersom vi ville döpa den till Eddie. Men ägaren sa att den kunde ju heta Von Eddie. Detta låter mycket coolare så så får det bli, om det nu blir någon hane som föds.

Sen i tisdags har jag sett 13 filmer. De första sex skrev jag om i ett tidigare inlägg. De andra jag sett är:
*The Maltese Falcon
*Pingvinresan
*A scanner darkly
*Nosferatu
*Efter bröllopet
*Mulholland drive
*Kelly's hjältar.

Gillade verkligen Efter bröllopet. Älskar Rolf Lassgård.

1 comment:

Lojsie said...

Det var inte en sån hund som jag trodde att ni skulle skaffa. hehe, jag är inte så bra på hundraser...
Verkar dock söt!

Vad tyckte du om de andra filmmerna utöver Efter Bröllopet? Jag gillar verkligen Nosferatu och Mulholland drive. Pingvinresan är schyst (dte är dokumentären väl?)och A scanner darkly minns jag som väldigt speciell. De andra har jag inte sett.