To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Friday, August 03, 2007

Hugs and tears

Sorglig dag idag på jobbet. Den trevligaste tjejen slutar. Alla tyckte nog som jag för hon fick kramar av alla och alla ville ha hennes mail osv. Önskade att alla kommer tycka så när jag slutar, men jag har ingen social kapacitet så det kan jag drömma om. Sen när jag skulle gå hem snubblade jag i sten trappan och slog mig. Jag missade sista trappsteget och satte mig ner. Har inte ont nu men jag riktigt kände hur jag slog i rygg, höft och ben så det kommer nog imorgon. Imorgon kommer jag dessutom att jobba delad tur...jippie *IRONI*

Sedan är det söndag kvar och sedan SEMESTER!!!!!!!

Ajja......nu vill Andreas sitta igen, för medan päronen är i Frankrike så bor ju han hos mig och sedan ska vi bo i huset.

BYE

No comments: