To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Thursday, August 16, 2007

Substitute

Guud. De senate dagarna, eller åren för den delen har gått ut på samma sak. Folk bestämmer planer med mig och sedan när något bättre comes along så står jag där som ett fån. Extra roligt är det när man får reda på det av en slump typ 10 minuter innan och har exempelvis mat eller dylikt förberett.

Arghhhh är så arg just nu så längre inlägg blir det inte

4 comments:

Jessica said...

USCH!!!!
Jag vet vad sådant vill säga, och det är verkligen genomvidrigt!!!
Jag vet att det är lätt att sitta som utomstående och komma med massa råd, som man egentligen inte vill lyssa till - *lol* - men en sak kan jag ärligt säga ... om folk vid ett flertal tillfällen gör så här, är det bättre om man orkar ta mod till sig och verkligen fräsa ifrån.
Jag har alltid trott att jag har "förtjänat" en sån behandling, eftersom folk har gjort så - men faktum är att det är HELT FEL!!!

Jag har börjat så sakteliga att få en vänkrets där sådant INTE händer och i och med det har jag förstått att det inte SKA hända!

Det är lätt att sitta här och komma med smarta idéer, som sagt, men jag vill i alla fall säga att DU ska stå på dig, DU är värd mer än det, och det finns de därute i världen som värdesätter just DIG (det är bara inte alltid så lätta att hitta dem! *ler*)

(Ber om ursäkt för min predikan, det var inte riktigt meningen att det skulle bli så utförligt *oops*)

Ta hand om dig, hoppas vi kan höras och ses snart!

*kram*

Jexxie said...

BRa råd. Ska försöka ta mod till mig. Men man är alltid rädd att förlora de få man umgås med, även om man inte borde umgås med personer som gör så. Tack ändå!!!

Jessica said...

Jag vet MER än väl hur det känns ... man vill inte riskera att bli av med det man ändå har uppnått.

Jag har lyckats (fråga mig inte hur, för det känns mest som tur och slump!) hitta ett par vänner som verkligen accepterar mig för den jag är, och verkar att gilla att umgås med mig, och det har fått mig att inse att det trots allt finns folk därute som tycker om MIG för den JAG är ...
Och gäller det för mig så kan du vara säker på att det gäller för dig oxå! :)

Stå på dig!
*kramar*

Jexxie said...

Hoppas det! Tack!