To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Monday, August 06, 2007

Prepare for the cancer

Idag blev jag väckt av att dom ringde från körskolan. Blev super nervös och trodde att jag hade tagit fel på dag så att lektionen var idag istället för imorgon. Men istället var det fråga om att flytta min tid, så istället för 6.50 så är den 7.30. STOR SKILLNAD. Nu kan jag sova till 06.00!!!

Annars är det skönt att vara ledig. Ska åka till Genarp imorgon och vara där till söndag eller måndag. Det är ju kräftskiva och så. Vilket betyder att jag har massor att göra. Fixa två tävlingar, göra sånghäfte och fixa skivor (som i år får heta "I kräftans vänkrets"). Tidigare har skivorna hetat Kräftskivehits, Kräftkalas, Kräft Fest, Kräft Bäst och Kvällens Klo.

Nu ska jag se lite film och käka lite dipp innan jag får ångest över all packning jag m,åste ha med mig imorgon och inte har packat färdigt.

No comments: