To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Tuesday, August 21, 2007

The Wedding Shopping

Hmm...jobbig dag på jobbet. Vad ovanligt *sigh*. Kände mig mest överflödig och ivägen. Kändes som om alla gick och viskade om mig. Sen blev jag tvingad att jobba en dag extra bara för det blv klydd med semester och grejer....vill inte tänka på det då det är en kväll jag ska jobba och det hatar jag. Det positiva var att mamma och Andy hämtade mig när jag kom hem ifrån jobbet och vi stack till Nova. Främst för att jag skulle skaffa kläder till det stundande bröllopet (min nästkusin). Hittade massa kläder och ett par skor. Handlade även lite smink och smycken.

Beställde kurslitteraturen igår. Massa böcker och de kostade sammanlagt 1500 kronor. Tror då att jag inte fick med en för jag har för mig att varken adlibris eller bokus hade den. Ajja får kolla upp det.

Nu ska jag strax kolla på Scrubs säsong 4. Godnatt och tänk på mig imorgon då det åter är back to work.

No comments: