To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Sunday, August 26, 2007

Depp Wedding

Var på bröllop igår. Det var min nästkusin som gifte sig. Fast vi känner oss som kusiner för våra föräldrar har alltid varit som syskon. Det var ett jätte fint bröllop som ändå var lagom avslappnat. Har tyvärr inga bilder att visa än för kameran är på villovägar och jag har inte sladden med mig hit till Genarp.

I övrigt har jag handlat en massa böcker idag, varav en om Johnny Depp som är skriven av Nick Johnstone, men översatt till svenska. Läste ut den idag och trots att den är lite kortfattad så är den mycket intressant. Depp är min favorit skådespelare och det gläder mig enormt att han och min favorit regissör Tim Burton väljer att samarbeta så ofta som de gör.

Nu ska jag uppdatera BK Rollers hemsida för vi hade träningsläger igår, som jag dock itne kunde vara med på då det som nämnt ovan var bröllop, men en i klubben har skickat magnifika bilder som ska läggas upp.

No comments: