To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Monday, August 20, 2007

Work takes work

Hmmm....jag hatar att vara ledig, samtidigt som jag självklart älskar det. Varje gång jag är ledig så får jag ångest när ajg måste tillbaka till något jobbigt. Som mitt jobb till exempel. Även om jag har överlevt fram tills nu så är varje dag en kamp. Det tär så mycket på mig psykiskt. När man försöker vara trevlig mot folk som inte ger något tillbaka, i så fall endast en konstig blick. Men när allt flyter på och man jobbar med trevliga människor och hamnar på den sidan som man kan innan och utan (eller okej iaf) så känns allt super bra. Tänk om varje dag kunde vara så. Jag inser att man inte kan få alla att gilla en, men jag är trevlig även mot dem jag inte gillar, så varför kan inte de göra likadant?????? Eller så är jag kanske inte trevlig (hmm....don't go down that road)

Sorry för det tråkiga inlägget, men det blir inte roligare när man har små ångest.

No comments: