To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Sunday, August 19, 2007

The Wild Goose

Alla flyttar till Vildanden känns det som. Först Lisa och jag själv. Sedan ska Lisas kompis flytta dit och en i vår klass bor där resan. Sen ska Karin flytta dit och till sist Lasse. Det har blivit riktigt poppis. Skönt dock att inte behöva åka så långt varje gång man ska träffas iaf.

Mitt mål har gått mycket bra!!! Minskat 5 kg!!!! På tre dagar!!!!!

Nu ska jag sova för jag är mega trött då jag jobbat och sedan varit på IKEA och sedan stack till Karin och spelade SingStar........jag får ha den där SingStar/Buzz kvällen snart! KAnske när alla kommit till Vildanden

godnatt

No comments: