To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Tuesday, August 14, 2007

Polanski's babies

Idag hade jag körlektion klockan 6.50. Det gick dock bra för jag vaknade till på cykelturen dit. Spelade in körlektionen. Ska titta på det när vi har ställt in en videokanal åt mig. Jag är inte oteknisk men jag begriper mig inte på videon.

Efter lektionen sov jag lite och sedan stack jag och Lisa till Malmö där vi mötte Karin. Vi gick omkring lite vid Turning Torso och Västra hamnen, bara bratz så långt ögat når. Fruktansvärt. Jag fick mindervärdeskomplex så vi stack till Lilla Torg och käka kaka! Puuuuurrrrfekt.

Sen hem till mig och käka lite och såg Rosemary's baby. Snacka om att Polanski är överskattad. Nu har jag bara sett Repulsion och Rosemary's baby, men de ska vara hans bästa. Tycker att de är enormt äverskattade.

Nu ska jag lägga mig. Ska till Liseberg imorgon med mamma, pappa, Lisa, Andy och Karl. Fuuuuuuuun!


Natti Natti

No comments: