To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Thursday, August 09, 2007

Sweeney Todd

Gick upp hyffsat tidigt idag. Började direkt med att fixa skivor och sedan sånghäfte till Kräftskivan. Sedan har jag gjort mitt pyssel och även börjat på två andra sorters pyssel. Mamma och pappa hade inte förberet något mer än det vanliga så jag fick knåpa ihop något.

Ni måste kolla in postern för Tim Burtons nya film, med Johnny Depp, Sweeney Todd. Snygg snygg snygg!!! Postern finns på www.impawards.com eller på min film blogg http://stargazermovies.blogspot.com.

Nu ska jag återgå till arbetet medan jag väntar på att mamma och pappa ska komma hem ifrån Frankrike. De kommer vid midnatt och de sa att de hade köpt grejjer till mig och dessutom Toblerone!!

No comments: