To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Friday, December 17, 2010

31 dagar

Tydligen är det här väldigt populärt. Och man ska ju tydligen följa strömmen..eller något. Men bara för att det inte ska vara EXAKT som alla andra så har jag ändrat några saker. Så lite annorlunda blir det...typ. Amen ska testa och se om jag kan få något vettigt ur mig. Om inget annat får jag skriva av mig lite. Om det sedan är intressant eller inte det får vi se. Sedan kommer det inte vara så att jag kommer att skriva i 30 dagar. Kanske kommer Dag 2 att skrivas dag 3 istället. Vi får se...vi får se :) Men det kommer definitivt att vara lärorikt för mig själv. Det är väl ändå det som är viktigast...

• Dag 1 – Presentera mig själv
• Dag 2 – Mina föräldrar
• Dag 3 – Min dag
• Dag 4 – Killar/Boys/Män/Karlar
• Dag 5 – Vad är kärlek
• Dag 6 – Min förebild
• Dag 7 – Min bästa vän
• Dag 8 – Mitt festande
• Dag 9 – Min tro
• Dag 10 – Det här hade jag på mig idag
• Dag 11 – Mina syskon
• Dag 12 – I min handväska
• Dag 13 – Mina beroenden
• Dag 14 – Min sport
• Dag 15 – Mina drömmar
• Dag 16 – Min första kyss
• Dag 17 – Mitt favoritminne
• Dag 18 – Min favoritfödelsedag
• Dag 19 – Detta ångrar jag
• Dag 20 – Det här året
• Dag 21 – Det här får mig att skratta
• Dag 22 – Det här upprör mig
• Dag 23 – Det här får mig att må bättre
• Dag 24 – Det här får mig att gråta
• Dag 25 – Min utbildning
• Dag 26 – Mina rädslor
• Dag 27 – Min favoritplats
• Dag 28 – Det här saknar jag
• Dag 29 - Mina tatueringar
• Dag 30 – Mina ambitioner
• Dag 31 – Framtiden

Så här ser det ut nu. Imorgon börjar det. Om jag hinner...

No comments: