To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Monday, December 27, 2010

Oj då

Idag när jag gick bort till Annes affär så var där avspärrat vid Botulfsplatsen. På marken var där fult med blod och annat som jag valder att ignorera. Tydligen hade det varit ett slagsmål...men i så fall har det varit med kniv och någon har förlorat mängder av blod. Skumt stället dessutom...obehagligt. När jag gick hem en massa timmar senare var avspärrningen borta men inte blodet...äckligt. Där var mindre blod, men fortfarande så att man mådde lite illa när man gick förbi.

Blev en runda inom Nova innan jag åkte till Anne. Handla lite men inga mängder. Måste dock komma loss och köpa ett nytt badrumsskåp/hylla. Får itne plats med sakerna i badrummet. Inte så att det ser snyggt ut i alla fall. Samma sak i sovrummet. Vill ha smyckena och sminket ordnat och fint.

Mmmm nu fick man precis klarhet i en sak. Skönt...vet inte om det var bra eller dåligt. Eller jag det hade kunnat vara bättre men samtidigt så himla skönt att veta. Pressen försvinner och man kan återgå till mer normalt. Samtidigt är det givetvis tråkigt. Inte för att jag investerat jättemycket själv...men jag hade kanske kunnat det. Men men. Nu slipper jag ett framtida bekymmer i alla fall. Nu kan jag helt koncentrera mig på X istället :)

Försöker verkligen ta ut det positiva av den senaste veckans händelser. Går bra ibland och mindre bra då och då. Just nu håller jag mig positiv. Orkar inte med att vara negativ ikväll. Det får bli en annan dag. Och tänker snart fortsätta med de 31 dagarna :)

Är för övrigt rejält mörbultad. Inte något som jag är stolt över har hänt men nu är det så och det är bara att gå vidare. Vissa män är puckon. Så är det bara :(

No comments: