To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Wednesday, December 29, 2010

:( :( :( :(

Fy fan vilken vidrig dag...och klockan är bara 11. Därför jag inte går upp tidigt :(. Kände på mig att dagen inte skulle bli klockren, men nu känns det verkligen verkligen hemskt. En del saker kunde jag inte göra något åt...men när minsta lilla grej går fel så vill man bara skrika och dö.

Var tvungen att gå upp tidigt idag av två anledningar. Först och främst för att jag skulle till apoteket och ville vara där när de öppnar. Den andra anledningen var att jag inte lagt på pengar på parkeringen så istället för att fylla på och lägga mig en stund så körde jag iväg till mårtenstorget. Eller ja det gick inte så lätt för bilen satt fast i sin parkeringsficka. Så mycket snö och inte mycket utrymme att backa och så heller. Fick till slut ut den efter att tre främlingar puttade medan jag gasa. Fan vad luktade om bilen kan jag säga. Sedan gick det dock smidigt att parkera och den här gången la jag på pengar direkt. Inga fler böter tack. In på apoteket och det gick snabbt. Men sedan skulle jag även ringa vårdcentralen. De skulle ringa upp och jag litar inte på min telefon så gick in till Anne och snackade lite så länge. Kunde jag ju låna hennes telefon sen. Men fick konstant sprigna ut och fylla på parkeringen för man får bara stå en liten stund där. Efter ett tag ringde de upp men de kunde inte hjälpa mig på min vanliga vårdcentral så då fick jag börja ringa runt till andra. Fan vad alla är så jävla otrevliga....de är spydiga och sedan kopplar de en runt runt och till sist hamnar man på ett ställe där de säger "Det är så mycket folk som ringer nu så köerna är för långa. Prova ring igen i eftermiddag"...men NEJ. Nu är jag så jävla arg och irriterad och ledsen över att jag inte kan få lösa mina problem nu så jag vill bara ge upp. Hade ju tänkt åka till Helsingborg och träffa en person men pallar inte det nu. Inte lämpligt heller. Ahh vill bara lägga mig i sängen och gråta. Jäkla skitproblem och ingen som kan hjälpa en heller. Dumma sjukhuspersonal. Usch nu har jag gnällt så mycket så jag fick huvudvärk. Det blir verkligen sängen och tycka-synd-om-mig-själv-musik.

:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

No comments: