To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Friday, December 17, 2010

Facebook panik

Hmm idag var det fredag. Har inofficiellt jullov nu. Egentligen är det tänkt att man ska skriva på projektet som ska lämnas in och redovisas den 14 januari men känner jag mig själv så kommer Jessica inte ta tag i det förrän i januari....så ergo Jullov!!

Det firades med att baka. Eller mamma har bakat. Jag tänkte baka...men har ännu inte hänt. Kanske senare. Älskar att baka när ingen förväntar sig det...typ mitt i natten. Men blir att sova i Genarp. Pallar fanimej inte ge mig ut och köra. Ingen fara för snön men är så gruvligt trött på alla puckade bilister som ska envisas med att köra i 30 km/h. BLI HEMMA FÖR FAN!

Imorgon blir det att handla lite till julmyset på söndag och sedan ska Emil och Andy hem till mig för lite film och sällskap. Trevligt :)

Just nu sitter jag och försöker välja ut bilder som ska lämnas in för framkallning. Alltid lika svårt. En del vill man ha men vill även ha dem i sitt sammanhang, men ahhh orkar inte förklara riktigt vad jag menar men det tar helt enkelt tid att sortera. Sedan glömmer man alltid nått... Aja vi får väl se.

Fick lite ångest nyss. Läste om någon som fått sitt Facebook konto avstängt. Har hört det av vänner också. Man får ingen varning, ingen anledning eller någon chans att starta upp det igen. Weird! Palla börja om med bilder, vänner, grupper osv. Lite panik för en Facebook beroende person...som jag :P

No comments: