To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Thursday, December 30, 2010

:) :) :) :)

Gårdagen blev bättre efter ett tag faktiskt. Var i telefonkö i 40 min (trots att det bara var tre före mig i kön). Vad fan pratar folk om så länge?? Men kändes lite bättre efter att ha fått en tid. Sen pratade jag med Anne och hon bjöd in mig till mat, mys och snack med henne och Thommy på kvällen. Lät riktigt trevligt och behövligt så jag gick och la mig så länge för att sova bort eftermiddagen. Gick bra haha och kvällen blev riktigt lyckad. Mådde jättebra när jag åkte hem. Tack Anne och Thommy :).

Åkte sedan ut till Genarp och snacka med min bror. Såg även lite HippHipp! med kommentarer...så roligt. Var ett tag sedan man såg det. Humor på hög nivå :)

Nu ska jag städa lite och ikväll blir det neonbowling (eller glow...som det heter egentligen).

:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

No comments: