To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Wednesday, December 01, 2010

I'm better off without him

Vilken underbar pluggdag. Fick lärt mig en hel del...både genom att vi plugga tillsammans men även tack vare lektionen. Många underbara skratt också. Härligt med sådant. Det är antagligen det som räddar upp reseten. Var tvungen att ta ett beslut idag som jag skjutit på i en hel evighet. Nu gick det inte att undvika längre och trots att jag har all rätt i världen på min sida så gör det ont. Det här är en helt ny situation för mig och jag tycker inte om att såra människor även om jag som sagt har all rätt till det. Sa bara sanningen...det behövdes. Men har så dåligt samvete och ont i magen. Men det går väl över hoppas jag. Bara jag nu inte gör något dumt som jag får ångra sedan...

Mikaela försöker spetsa Hanna hahaha

Amelie är en vampyr :)

Hanna och Mikaela har svårt med matten ;)

No comments: