To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Sunday, December 05, 2010

Tentafail

Imorgon kommer jag faila min ekonomitenta...känns onödigt när jag tycker att det är rättså intressant och faktiskt roligt. Dessutom kan pappa det här och tycker att det är cp-enkelt så hade bara kunnat frågat honom om hjälp... men jag har lagt energi på annat och det är fel i det här fallet. Men nu är det så och ska åka in imorgon för att helt enkelt se hur mycker jag kan så jag vet vad jag behöver plugga på till omtentan. Usch...blir min första fail på en tenta :/.

Men nu orkar jag itne bry mig mer på det. Ska bädda rent och sedan mysa i min nya fina 140 säng :). Imorgon ska jag sedan julpynta och göra fint. Måste ha lite kvalitettid för mig själv känner jag. Har varit mycket "andra" nu.

Fan är fortfarande lite mätt av julbordet igår...så gott det var. Extra roligt att Anne hängde med. Göran kunde inte så pappa sa att Anne gärna fick följa med...för han bjöd ändå. Såå roligt :).

Over and out

No comments: