To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Wednesday, December 22, 2010

Dag 4 - Killar/Boys/Män/Karlar

Hahaha vilket roligt ämne. Så mycket som går in där. Tja kan ju börja med vad jag inbillar mig att jag söker hos en man :P

Vill ha: Ska vara snäll och ödmjuk. Kunna umgås med mina vänner och min familj. Ska vilja följa med och se när jag bowlar. Måste ha tid att träffas och höra av sig med jämna mellanrum...så man känner sig saknad. Ska vara lång! Helst äldre också (26-35). Han ska vilja se en massa filmer med mig och lyssna på musik. Helt enkelt vilja hitta på saker med mig. Antingen själv eller med mina eller hans vänner. Men man ska även ha egen tid...då jag vill umgås med mina kompisar eller annat. Han vill ju umgås med sina vänner. Han ska vara lagom svartsjuk....ni vet så där....bry sig men inte bli hysterisk. Men själv ska han inte hålla på och flörta med andra tjejer. Bara vara normalt trevlig. Hade varit bra om han inte var en super slarver. Han behöver ju inte vara lika pedantisk som jag...men inte slarvig och slapp. Han måste skratta lika mycket som jag...och tycka om mig...tycka att jag är söt osv. Inte röka... Det var väl inte många krav.

Men allt som oftast blir det att jag träffar folk som röker, är slarviga...är yngre, aldrig hör av sig och jag vetefan vad. Men det brukar vara rätt varierat faktiskt. Så även om man har en viss typ man brukar falla för så är det alltid olika man träffar. På både gott och ont. Men den gemensamma nämnaren för de jag träffat är att de suger på att höra av sig...de liksom hör av sig när det passar dem...eller när man har ignorerat dem tillräckligt länge. Aja...det finns alltid en massa men med män. Som de visa brukar säga...man kan inte leva med dem, men man kan inte leva utan dem. Sooo true!

No comments: