To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Wednesday, December 22, 2010

Dag 3 - Min dag

Jaha...min dag. Ja får väl börja från början. Sov väldigt länge. Sedan var det upp och göra sig i ordning. Väntade på att Mikaela skulle höra av sig så vi kunde mötas på Nova. Skulle handla julklappar till mamma och Andreas. Fick gjort det men fick även handlat en del till mig själv...som vanligt. Vi passade även på att äta lite mat där. Mysigt. Sedan var jag tvungen att sticka till bowlinghallen för skulle spela med Pernilla. Hallen var full av Bumbibjörnar, vilket var underhållande men liiiite krävande haha. Efter bowlingen snackade vi lite och sedan stack jag hem och hämtade lite saker i lägenheten. Därefter direkt till Annes butik och väntade på att hon skulle stänga. Handlade McDonalds med oss till Genarp och sedan satt vi och ordnade upp lite olika saker. Har nyss lämnat av Anne i Dalby och planerar väl att inta sängen inom kort. Har kollat facebook/mail/msn ovanligt lite idag. Men nu kompenserar jag lite.

Inte jättespännande dag men dock händelserik på intryck. Får väl se vad morgondagen har att erbjuda :P

No comments: