To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Wednesday, December 08, 2010

Cp-dator

Hmm ibland vet man verkligen inte vad som händer. Som jag tidigare så är det så att man tror att man har koll, men det visar sig att man verkligen inte har det. Igår trodde jag att det var bestämt...men sen ändrade sig förutsättningarna helt plötsligt. Weird...på ett bra sätt. Känns som att jag har sagt det i ett halvår nu :P

Nu skas jag nog ta mig tillbaka till Lund för det var helt dött i Genarp och man får ju inte låna ngn dator...kass. Men får väl se det som mini-roadtrip...

Men men....blir cp på den här datorn. Knapparna syns inte och jag trycker fel hela tiden. Sen är MSN helt cp som jag precis laddade ner. Hatar den nya versionen...

No comments: