To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Friday, January 14, 2011

It's over

Nu är redovisningen över. Yey dags att njuta lite av fredagen. Men svårt att njuta när några av ens kompisar inte mår bra. Då dör man lite själv på insidan. Man vill hjälpa men vet inte alltid vad man ska göra. Problemen ligger utanför min ram...men jag har sagt att jag finns där om det är något. Får hoppas att det har gått fram. Nu blir det en helg med mycket bowling, vänner och SLAPPA. Ska minsann sova....

Nu ska jag strax köra hem från Helsingborg. Sitter i datorsalen med Mikaela och Amelie...de kollar på skor. Jag kollar på facebook haha.

No comments: