To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Friday, January 07, 2011

Projje och IKEA

Men Amelie då...inte bli rädd för dödskallarna...då skulle du sett när det regnade dödskallar :). Nu ska jag återgå till att möblera klart. Har köpt ett badrumsskåp så har ändrat om lite (eller pappa och Andreas har) så nu ska jag fylla skåpen å så. Behöver fan städa och plocka undan. Får ångest när jag ser disken i köket. Lika bra att ta ett tag. Sedan ska jag och Anne sympatisera lite med varandra. Behövligt. Sedan ska jag ha ångest över projje och blir väl så att man får ägna jäkla lördagskvällen åt att skriva. Är för trött idag. Är helt fel på det med dygnet. Inte sovit hemma på en evighet känns det som. Sen blir det sovmorgon imorgon då matchen inte är förrän 14.00. Efter det blir det då projje :(. Söndag är det lagledare i Baltiskan och sedan träffa sötisarna i Hbg. Men nu har jag inte tid med det här mer....

No comments: