To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Thursday, January 27, 2011

W7 av W21

Intressant dag. Eller dag och dag. Men natt åtminstone. Var i Landskrona i natt och fick sedan åka till Helsingborg lite tidigare än planerat. Tack Mikaela för att jag fick komma tidigare...även om det inte blev så tidigt som jag trodde ;). Hyffsat intressant dag i skolan men får lite panik på att ajg inte kommer få tag på den ena boken. Känns som att den här hemtentan kommer att bli en jobbigaste på hela programmet. Ahhh men bara försöka klara det. Sedan försöka ta tag i det här med praktiken. Får panik på det med.

Dock har jag varit duktig med pulvret idag. Ätit det fyra gånger och på hyffsat rätt tider. Nöjd. Dessutom mer god soppa. Ska ta lite mer sen. Gott och inte så tradigt. Imorgon har det gått en vecka och då är det bara två kvar. Insåg dock att i och med att jag började på fredagen direkt så kommer jag hålla på i 22 dagar. Kan lika bra göra det på fredagen också liksom. Riktigt spännande imorgon. Ska mäta och väga mig imorgon...får se om det hänt något. Känns inte som det. Men oavsett vilket så har jag inte druckit läsk och inte ätit godis eller massa socker iaf. Så det är bra för mig oavsett.

No comments: