To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Tuesday, January 04, 2011

Vänner-dag

Idag åkte jag till Helsingborg för jag, Amelie och Mikaela skulle plugga. Hanna kunde dock inte. Vi träffades klockan 11 och klockan 14 så började vi dela upp arbetet. Fem minuter senare satt vi alla i min bil på väg mot Nova. Blev en härlig shoppingutflykt med supertrevligt sällskap som vanligt.

Efter Nova åkte jag och hjälpte Anne med diverse saker. Käkade lite där och Anne bakade kladdkaka :). Nu sitter jag i Genarp och fryser. Mamma och pappa är i Ystad på Spa på Ystad Saltsjöbad. Håller därför min bror sällskap...och Eddie såklart :)

Nu ska jag snart återgå till att se fantastiska HippHipp! Kanske blir säsong tre sen. Vi får se vad vi orkar :). Hoppas verkligen inte att jag håller på att bli förkyld...orkar inte med det. Inget får hindra mig från det jag ska göra på måndag heller...då blir jag aggressiv.

Amelie gillar att ha saker på huvudet :P

1 comment: