To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Saturday, January 29, 2011

W9 av W21

Idag har jag varit sugen på massa saker. Men jag har stått emot i alla fall. Åt det sista av soppan så ska göra mer imorgon var det tänkt. Lite panik över att Andreas fyller år imorgon och jag vet inte riktigt va jag ska ge honom....klurigt. Aja...men imorgon är det viktigt bowlingmatch och jag ska vara lagledare så först det att ta tag i. Idag gick det skit när jag spela, men får väl rycka upp mig och komma igen helt enkelt. Årets sämsta resultat dock.

Uch har sovit hela kvällen coh drömde världens madröm samtidigt som den var positiv ur en annan aspekt. Det handlade om Anne och hennes klydd, men även om B. Aja vi får väl se. Men har ingen bra känsla just nu i alla fall :(. Ska nog lägga mig och försöka somna om. Den här lördagen var en direkt motpol till fredagen. Eller det är väl egentligen fel att säga för dagen har inte varit jättekass men den har varit långt ifrån bra i alla fall. Det enda positiva är att jag fick en sak av mamma som jag hade tänkt köpa som kostar lite. Skönt när sådant händer :)

No comments: