To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Thursday, January 20, 2011

Men palla ****

Ahhh psykbryt...typ. Satt idag och täntke att just nu är livet helt okej. Det är inte bra, men det är helt okej. Men då slås jag ner direkt av en sak som jag inte kan styra men som påverkar mig negativt på två sätt. MINST två sätt i alla fall. Två saker som jag dessutom sett framemot sjukt mycket. Sad face på det.

På tal om något helt annat. Idag när jag hörde från Helsingborg glömde jag bort att jag skulle tanka...kom på det när jag såg att lampan lös rött och jag redan passerat avfarten i Helsingborg till Preem. Tänkte att jag tar en avfart senare så borde man komma tillbaka. Då låg en bil och blocka mig så fick ta andra. Där kom man INTE tillbaka. Jag lirka och körde och gissa och helt plötsligt var jag vilse. Tack och lov för GPS i mobilen säger jag bara :(

Hmpf! Nu ska jag powernapa och glömma allt vad **** heter :(

No comments: