To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Wednesday, January 12, 2011

Skoltrött

Har en enorm ångest när det gäller det här jäkla projektarbetet. Främst för att jag insett att jag är skoltrött. Jag har gått i skolan i 16-17 år och är inte klar än. Jag är alltid väldigt engagerad i mina arbeten och tentor. Jag vill prestera bra och får jag inte godkänt så dör jag. Men på senare tid har jag låtit mina kompisar jobba som galningar på arbeten, medan jag själv varit knappt närvarande...mentalt sett då... Så jobbigt att känna så. En del salstentor jag jar inte ens pluggat till...bara tur eller erfarenhet som gör att jag klarar mig. Skönt att det snart är praktik...kommer dessutom få betalt ett tag innan också. Lite extra inkomst hade verkligen inte skadat.

Den här dagen kan bli helt fantastisk eller så kan allt gå åt helvete...intressant att se vilket...det vet jag inte än på några timmar dock.

No comments: