To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Monday, January 24, 2011

W4 av W21

Vilken tokjobbig dag när det gäller mat. Var på Väla, vilket inte var planerat, med Mikaela och Amelie. Alltså hade jag inte mat med mig och jag hade behövt äta klockan ett men var inte hemma förrän fem vilket skulle varit dos tre så att säga. Var så hungrig på Väla och man akn ju inte abra ta något att äta. Köpte en banan men det räcker inte så långt. Men nu har jag lärt mig min läxa. Planera bättre helt enkelt.

Snabbt hem och duscha...sen ner till hallen för att kolla Lundaligan. Stressigt men jag hann. Sedan hämtade jag upp Anne och vi åkte hem till mig. Snackade en massa och fick även plockat undan en hel del...som del av det projekt vi ska ge oss på. Nu är där hyffsad ordning i vardagsrum/filmhyllor och i köket. Mycket kvar men det går framåt. Sovrummet är dock det största kaoset just nu. Där är bowlingpapper, smycken, kläder, böcker och annat precis överallt. Funderar seriöst på att ha draperiet stängt. Täcker lite iaf :P.

Men nu är det tillbaka till kaoset. Ska diska och röja lite på smyckes/sminkbordet. Så det är ledigt. Om jag orkar tar jag tag i kläderna också. Men det får vi se.

No comments: