To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Monday, January 17, 2011

Sex..?!

OMG! The weirdness of today...it never stops. Vet inte vad jag ska göra med viss information. Jag blir tokig. Får väl bara ta det som det kommer helt enkelt.

Idag hade jag och the crew en väldigt intressant diskussion. Vi är nämligen inte helt överens om vad som räknas som sex och inte. Om man ska räkna så som de andra tycker så blir det helt andra siffror/situationer som uppstår i min värld. Det gillar jag inte. Vill att det ska vara så som jag tänker. Annars känns det lite konstigt. Aja vi skulle fortsätta att ha den diskussionen på lördag. Känns inte helt okej i klassrummet haha. Ska även kolla med Anne vad hon tycker.

Är så himla trött på att min dvd i sovrummet är pajj. TRÅKIGT!! Vad som även är tråkigt är den här kvällen...typ. Får väl försöka hitta på ngt. Lyssna på musik eller ngt :)

No comments: