To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Friday, January 28, 2011

W8 av W21

Jippie! Hade gått ner 2,4 kg och totalt 11 cm, varav 7 cm runt rumpan :). Martin sa att vanligast är att man går ner 15 cm och typ max 20 cm på tre veckor. Och jag har redan gått ner 11 cm. Visst!, sen kanske det stannar av men ändå! Jag och Anne ska fira med lite fruktbuffé ikväll. Även grönsaker. Mmmm färska hallon!! Mums. Melon!

Haha bowlingklydded blev löst nu. Skönt att slippa tänka på det. Nu blir ajg lagledare för A-laget och får spela i C-laget imorgon. Skulle spelat i B-laget eftersom jag slog sämst i A-laget förra helgen, men det blir så omständigt att åka till Trelleborg å så. Bättre såhär. Min pappa är smart :). Jag var helt låst i min egen tankegång helt enkelt.

Jag har även lyckats ringa lite och fixa med praktikuppgifterna. Får göra mer på söndag och måndag morgon. Nu blir det att fira helg!!

No comments: