To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Friday, January 21, 2011

W1 av W21

Så idag är alltså dag 1 av 21 då Jessica ska kränga proteinpulver. Martin har hjälpt mig och även om jag inte gör det därför så är det även en tävling. Den som går ner mest i vikt i förhållande till vad man väger vinner fem tränignspass med honom....NICE! Proteinpulver fyra gånger om dagen med fyratimmars intervall. Det är riktigt gott. Jag tog Chocklad och Choklad/Banan som smaker. Man blandar med mjölk eller vatten...men med mjölk blir det skitgott :). Sen ska man äta grönsaker/frukt vartannan timme. Får endast dricka vatten, te och kaffe så inte mycket mer än att dricka massa vatten helt enkelt. Det här ska hålla på i tre veckor och förutom vikt så mäter man även exempelvis stuss, lår, mage osv.

Fördelar
* Går ner i vikt
* Blir av med sockerberoende
* Blir av med Coca Cola Zero beroende
* Kan börja om från början sen och äta normala protioner osv
* Börjar dricka mer vatten och mjölk
* Kommer må bättre

Nackdelar
* Kommer vara grinig som fan i tre veckor, därav namnet på detta (Whining dag 1= W1)

Den 11 februari är alltså sista dagen. Den 12 februari ska vi fira mig, Andreas och mamma så blir ju lagom :).

Känner mig pepp nu när jag sitter här med mina goda färska hallon. Men det kommer att komma dalar. Tur att jag har stöd från min familj och mina vänner :).

2 comments:

Amelie said...

Vi hejar på dig allihopa !

Jexxie said...

Ni är söta...DU är söt :)