To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Sunday, January 23, 2011

W2 av W21

Idag var det både lättare och jobbigare. Främst jobbigt när folk satt och åt chips. Men alla sympatiåt frukt med mig först. Sedan drack de sitt vin och annat. Jag drack Loka krusbär/päron...mums :P När men det känns faktiskt okej om man inte tänker på det för mycket. Det är nästan synd att jag inte får dricka mer av pulvret för det är riktigt riktigt gott. Smakar som milkshake...provade även choklad/banan idag och det var supergott.

Nackdel är att jag har huvudvärk...antagligen abstinens efter socker och koffein. Men går väl över snart :)

2 comments:

Amelie said...

Förlåt för chipsen sötnos, men du var riktigt duktig som inte åt ett enda och jag är jättestolt över dig! :D

Jexxie said...

Ingen fara sweetie. Måste lära mig att tåla frestelser :). Tack...hade ni inte trott på mig hade det inte gått så bra :). Ses imorgon.