To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Tuesday, April 26, 2011

Are you gonna drop the bomb or not?

Nu är man inne på sista veckan på praktiken. Men det enda jag tänker på är honom. Vill prata med honom hela tiden. Eller egentligen vill jag träffa honom, men nu är det ju svårt så får nöja mig med telefonsamtal och sms. Jobbigt! Får ångestryckningar emellanåt.Vet att jag stressar och pressar...men sådan är jag. Svårt att bara ändra på sådär.

Min laptop var helt konstig i morse. När jag skrev så skrev den siffror mitt i texten och det gick inte att skriva P Å Ä Ö till exempel. Fick tips på hur jag ska fixa det så får hoppas att det fungerar men vet inte riktigt hur det kunde bli så bara sådär. Jag har inte tryckt på någonting.

Nu ska jag återgå till att skriva "artiklar" av mina två telefonintervjuer. Sedan måste jag skriva lite på skoluppgifterna. Lite stresspanik. Har inte böckerna och måste bli klar för vill inte sitta med det i helgen när det är Valborg...då vill man ha roligt. Då får jag jobba fredag och söndag kväll men NEJ...vill inte det. Får försöka jobba undan...men får jobba med det på torsdag för då ska jag ha min intervju. Sedan får vi se.

No comments: