To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Wednesday, April 13, 2011

Carfailure

Hmm av någon anledning är jag toknervös. Kanske är det för att jag känner pressen från min praktik. Har bara 2½ vecka kvar och det är mycket som ska hinnas med innan dess. Dessutom är det mycket eget ansvar och det är superbra men när man mår dåligt i sig själv så är det sådär bra. Efter de här veckorna ska jag ta mig en vilopaus och försöka komma fram till lite olika planer/lösningar/strategier på hur jag ska fortsätta med lite olika saker. Det kan inte fortsätta så här i alla fall.

Nu ska jag sitta och ha ångest en stund till. Det hjälper inte att min bil hatar mig och att jag inte längre sover på nätterna. Ni som då säger "det har du väl aldrig gjort"....då säger jag FEL. Jag brukade däremot inte sova lika mycket som alla andra, men nu sover jag nästan inget + att jag sover väldigt oroligt. Hatar detta.

No comments: