To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Thursday, April 07, 2011

Evil bookcase

Igår fick jag en sak sm jag inte har fått på väldigt VÄLDIGT länge. En bula... ja jag vet...det lät lite porrigt. Men jag gick rätt in i min ena bokhylla och fick den vassa kanten mitt i pannan. Nu är där värsta fettobulan och det gör så satans ont. Dock så ska jag vara tacksam för att där inte är något blåmärke. Lyckades hindra det genom att lägga frysta bär på pannan haha.

I övrigt var det en mycket trevlig kväll igår. Anne, Mikaela och Amelie var hos mig och vi snackade och gjorde JÄTTEGOD mat. Sedan så startade Amelie och Mikaela ett projekt haha som ska hjälpa mig med ett av mina problem hahaha. Vi får väl se hur det går med det. Känns alltid bättre när man umgås med de bästa men det värsta är att jag saknar dem som tusan nu.

Kvällen/natten fortsatte bra och fick en rätt lugn morgon ändå :P. Men nu ska jag försöka vara lite nyttig på jobb. Känns som onsdag, samtidigt som det kändes som onsdag i tisdags. Igår kändes det som söndag...aaa förvirrande.

No comments: