To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Friday, April 01, 2011

Dag 18 - Min favoritfödelsedag

Hmmm insåg för någon dag sedan att jag helt glömt bort det här....men nu kör vi fortsättningen ;)

Vill nog inte kalla någon av mina födelsedagar för favorit. De har alla varit bra på sitt sätt och jag kan inte komma på att jag minns någon extra speciellt. Skulle i så fall vara en ifrån Sandby så jag gissar att jag fyllde 8 elelr ngt. Fick en massa fina saker....bland annat Polly Pocket :)...dessa minnen :). Vet att det är ett äkta minne för det är itne filmat eller fotograferat då. Inte den speciella "scenen" i alla fall haha. Men som sagt. Födelsedagar är födelsedagar och de betyder mindre ju äldre man blir. Tyvärr. Varje år har man en illusion av hur det ska bli, men inte blir det så inte. Men i slutändan så handlar det väl om att man får vara med de man tycker om och göra något som man gillar. Oavsett om man vill vara ensam, ha kalas/fest, äta ute, gå på bio eller bara slappa. Det är väl det som är det härliga med att vara vuxen, man kan faktiskt bestämma.

Dock måste jag kommentera att Anne och Thommy verkligen gjorde att min födelsedag blev bra i år. Dagen började med en jäkla massa bowling och mängder av gratulationer. Kändes trevligt. Sen kände jag mig lite deppig för jag vill inte vara ensam på min födelsedag. Dessutom åt jag pulver under den tiden så kunde inte fira med god mat, tårta eller något. Då ordnade Anne så att vi gick en kortisrunda på Nova och sedan käkade massa gott, men nyttiga saker hemma hos henne och Thommy. Detta trots att de hade det jättejobbigt då (och fortfarande har) med Herr Pest och Fru Kolera. Underbara de <3

No comments: