To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Tuesday, April 05, 2011

*Suck*

Sitter på praktiken och känner mig helt passiv. Inget flyter på riktigt...känns som om det bara är motgångar. Motgångar med hemsidan, motgångar i bowlingen, motgångar i skolan, motgångar på praktiken och motgångar med....ja resten...och med puckon. Det enda som fungerar är mina vänner. De ställer verkligen upp och jag är enormt tacksam. Vill/kan inte vara själv just nu. Då mår jag dåligt...måste få älta lite...och tänka på annat. Jag känner mig helt slö och har inte sovit bra på en evighet. Min röst är knappt existerande heller. Min kropp stänger ner lite i taget känns det som. Just nu vill jag bara hem och lägga mig i sängen och lyssna på sorgliga ballader och gråta lite.

No comments: