To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Wednesday, April 20, 2011

One foot on the ground

Känner mig lite mer positiv idag. Igår var Mikaela hos mig och vi såg första 'inför ESC' programmet. Gjorde bruschetta och fruktsallad. Blev en massa prat och idag fick jag reda på en lustig sak angående igår som vi båda flinade lite åt ;) haha.

Men i morse kändes det inte alls bra, men jag drog mig upp för det var möte på praktiken angående mobilapplikationen som vi håller på att utveckla. Var lite nervös men när jag satt i bilen på väg till jobb så fick jag bara en känsla...en känsla av att det löser sig. Jag får bara ändra inställning helt enkelt och det har jag gjort nu. Mötet gick bra och nu har jag bara en intervju om 20 min som jag är lite nervös för. Men det är åtminstone en telefonintervju. Sedan ska det producerar lite text också. Men det känns som att jag har fått grepp nu. Lite fotfäste och jag har lyckats resa mig upp åtminstone. Nu ska jag bara börja klättra. Där kommer givetvis att vara en massa fallgropar och återfall. Men just nu känns det helt ok. Just nu känner jag mig pepp. Hoppas att det håller i sig. Nu ska jag förbereda mig inför intervjun men jag ska även försöka applicera mitt nya tillfälliga mantra

"Det får gå som det går, jag provar/försöker och gör mitt bästa"

No comments: