To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Tuesday, April 26, 2011

Crossroads & crosswords

Känner mig verkligen mer uppåt idag. Emellanåt så trycker alla känslor på men är verkligen på väg att reda ut en hel del. Sen vet jag inte hur det kommer sluta...speciellt inte när det kommer till honom (<3) men just nu känns det bra och jag tänker inte förstöra det genom att ha ångest och oroa mig. Nä...ska försöka tänka positivt nu. Måste lära mig. Svåra vägval ibland men nu har jag tagit en massa beslut och faktiskt verkställt en del av dem. Hoppas av hela mitt hjärta att jag får uppleva fler underbara helger med honom...men får se ;). Men dags att sova. Jobb imorgon. Har en vecka kvar av praktiken. Lösa lite korsord och försöka somna :)

No comments: