To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Monday, April 18, 2011

I'm Sad

Idag är än så länge den sämsta dagen på riktigt länge. Inte för att det har hänt en massa saker idag. Det har inte hänt något speciellt jobbigt, men idag har jag haft tid för eftertanke samtidigt som min största stöttepelare ska iväg i en vecka nu.... det har varit mycket funderande och inte för att jag behöver träffa Anne just nu men känns jobbigt att inte kunna ringa vid nödfall för jag kan ge mig tusan på att ett sådant kommer att dyka upp nu lagom till den jäkla påsken. Fan vad alla högtider suger nu för tiden. Hoppas att jag snart kan komma tillbaka till att njuta och tycka om dem igen. Nu ska jag försöka vara effektiv och inte låta den här skiten gå ut mer över min praktik än den redan har gjort. Men det är svårt....vet inte vart jag ska ta vägen och allt jag gör känns jävligt meningslöst. Varför ska det vara så....?

2 comments:

Amelie said...

du vet att du alltid kan ringa mig och de andra flickorna, vi är här för dig 24/7 !

Jexxie said...

Ja det är klart och det känns skönt. Känns bara som att alla har så mycket med sin praktik och bor så långt bort :/ Men det löser sig väl.